Hent vores Zapp App

Med Zapp App kan du:

 

  • Få notifikationer og indrapporter dit forbrug direkte fra appen
  • Se hvor meget Zapp kunder har fået i refusion
  • Se hvor andre Zapp kunder er i landet (lokalitetstjenster skal være slået til)
  • Chat med andre Zapp kunder og evt. dele opladere
  • Se vores galleri af forskellige kunders lade løsninger
  • Meget mere!
  • App er tilgængelig til alle (kun kunder må indrapportere)

Hvordan indrapporterer jeg mit forbrug med Zapp App?

(Hvis du har Easee Home er det ikke nødvendigt at sende os billeder.)

Zapp sender dig en notifikation gennem appen på din smartphone når du skal indrapportere dit forbrug.

Oprettelse

Note:  Hvis du har Easee Home behøver du IKKE at sende billeder.

Men Appen har mange andre features som du kan få glæde af. 

Desuden har Zapp mulighed for at sende dig push notifikationer

gennem appen omkring drift og tilbud mm.

————————————————————————————–

Oprettesle

Vælg “Måler Data” faneblad.

Vælg hvilken ladestation du anvender.  Easee Home?  vælgfri.

Klik “Send Måler foto”

 

Klik “opret…” 

Indtast dit navn.

Indtast din email som du har brugt til abonnementsaftalen (Vigtigt!)

Vælg et password

Klik “registerer”

Der kan gå op til 72 timer inden vi godkender dit adgang.

 

 

Jeg har en Easee Home - skal jeg indrapportere med appen?

Nej det skal du ikke, MEN appen har mange andre features som du kan få glæde af. 

Desuden har Zapp mulighed for at sende dig push notifikationer gennem appen omkring drift og tilbud mm.

Besked om "der kan gå op til 72 timer" hjælp

Hvis det har været 72 timer.

Log af og log på appen igen.

———————————-

Vælg More –> Profile

Klik på indstillinger ikonet (gear icon)

Klik på “Lod ug”

 

Vælg More –> Profile
Log på igen.

 

Mangler du stadig adgang efter 72 timer?  Skriv til os:  info@zappmobility.dk

 

Glemt password

Vælg “Måler Data” faneblad.

Klik ”Glemt password” 

Indtast din email som du har brugt til abonnementsaftalen (Vigtigt!)

Klik “Send link”

Tjek din email (kan være i “uønkset/spam” mappe).

Vælg “Måler Data” faneblad igen og log på.

Nu er du klar til at sende billeder og dermed indrapportere dit forbrug.

 

Hvad bruger appen lokalitetstjenester til?

I appen kan man se andre Zapp kunders position. (Ses i fanbladet “More -> Users->Alle”) tryk herefter på “kortikonet” nederst højre hjørne.

Du skal scroll ned til det sidste navn for at vise alle på kortet.

Her vises et kort hvor andre kunder i landet vises.

Det giver mulighed for blandt andet at du kan kontakte en anden kunde og spørge om mulighed for at låne deres ladestation hvis du er i området eller udveksle erfaringer.

Hvordan kontakter jeg andre kunder?

Gå til “More” -> “Chat”

Klik “Blyant ikonet” og derefter vælg den bruger du vil kontakte.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål – kontakt os gerne