Hent vores Zapp App

Med Zapp App kan du:

 

  • Få notifikationer og indrapporter dit forbrug direkte fra appen
  • Se hvor meget Zapp kunder har fået i refusion
  • Se hvor andre Zapp kunder er i landet (lokalitetstjenster skal være slået til)
  • Chat med andre Zapp kunder og evt. dele opladere
  • Se vores galleri af forskellige kunders lade løsninger
  • Meget mere!
  • App er tilgængelig til alle (kun kunder må indrapportere)

Hvordan indrapporterer jeg mit forbrug med Zapp App?

(Hvis du har Easee Home er det ikke nødvendigt at sende os billeder.)

Zapp sender dig en notifikation gennem appen på din smartphone når du skal indrapportere dit forbrug.

(Oprettelse) Hvis du har tilmeldt dig Zapp abonnement inden d. 10. novmeber 2020:

Vælg “Måler Data” faneblad.

Vælg hvilken ladestation du anvender.

Klik “Send Måler foto”

Klik ”Log På”

 

Klik ”Glemt password” og indtast din email som du har brugt til abonnementsaftalen (Vigtigt!)

Tjek din email (kan være under “uømsket/spam” mappe) og copy/paste password til login.

Nu er du klar til at sende billeder og dermed indrapportere dit forbrug. Email kan være i “uønsket/spam” mappe.

 

(Oprettelse) Hvis du har tilmeldt dig Zapp abonnement inden d. 10. november 2020:

øVælg “Måler Data” faneblad.

Vælg hvilken ladestation du anvender.

Klik “Send Måler foto”

 

Klik ”Glemt password” og indtast din email som du har brugt til abonnementsaftalen (Vigtigt!)

Tjek din email (kan være i “uønkset/spam” mappe) og copy/paste password til login og klik på “forbind”.

Nu er du klar til at sende billeder og dermed indrapportere dit forbrug.

 

(Oprettelse) Hvis du har tilmeldt dig Zapp abonnement efter d. 10. november 2020 eller nytegnet abonnement:

Vælg “Måler Data” faneblad.

Vælg hvilken ladestation du anvender.

Klik “Send Måler foto”

Klik ”Opret” og indtast:

Indtast følgende:

  • Navn
  • E-mail som du har brugt til abonnementsaftalen (Vigtigt!)
  • Dit ønskede password

Indenfor 24 timer vil vi godkende din tilmelding og oprette dig i systemet. Derefter er du klar til at sende billeder og dermed indrapportere dit forbrug. indenfor 24 timer vil din skærm se således ud som eksemplet herunder.

Jeg har en Easee Home - skal jeg indrapportere med appen?

Nej det skal du ikke, MEN appen har mange andre features som du kan få glæde af. 

Desuden har Zapp mulighed for at sende dig push notifikationer gennem appen omkring drift og tilbud mm.

Hvad bruger appen lokalitetstjenester til?

DENNE FUNKTION VIRKER IKKE ENDNU, der kommer en nye udgave af appen snart.

 

I appen kan man se andre Zapp kunders position. (Ses i fanbladet “More -> Users->Alle”) tryk herefter på “kortikonet” nederst højre hjørne.

Her vises et kort hvor andre kunder i landet vises.

Det giver mulighed for blandt andet at du kan kontakte en anden kunde og spørge om mulighed for at låne deres ladestation hvis du er i området eller udveksle erfaringer.

Hvordan kontakter jeg andre kunder?

Gå til “More” -> “Chat”

Klik “Blyant ikonet” og derefter vælg den bruger du vil kontakte.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål – kontakt os gerne